01 noiembrie 2006

fatada si insigne noi la boarders

fatada noua(impreuna cu neon)



si insigne noi(doua dimensiuni, mici si mari) la boarders - str. brezoianu nr. 11 (0788 243805)
+jucariile si ultimile exemplare din carte
mergeti sa vedeti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

erm ... am venit sa-mi cer scuze pt o prostie care-am facut-o ...
am lipit un sticker pe fatzada de la borders :shame:
mi-am dat seama ce-am facut d-abia a doua zi dimineatza ... dupa ce m-am trezit ...
nu eram foarte treaz shi la insistentzele unui amic l-am lipit acolo ...
daca vrei sa ma injuri sau sa-mi zici ceva de dulce o potzi face or la mine pe site ori pe yahoo mesenger pe id'u edom_daan (prefer pe yahoo) ... m-am gandit sa ma duc a doua zi sa-l dezlipesc da' mi-am dat seama ca o sa se desprinda aiurea ...
sincer nu am shtiut ce sa fac decat sa vin aici sa imi cer scuze ...
n-am lipit peste desen ci in putzinul spatziu gol ... insa tot ma simt aiurea ...