16 martie 2008

Pisica patrata, in Cotidianul episodul 6

in Cotidianul
Este prima lucrare mai importanta din orasul meu de suflet, Constanta, o murala de mari dimensiuni pe betoanele din Faleza Nord. Mai bine zis ce a mai ramas din ea, pentru ca se afla intr-o avansata stare de degradare, acesta fiind unul din motivele pentru care am ales locatia.
Un loc drag mie, in care am copilarit, se degradeaza de la an la an si parca doar un superman o mai poate tine in loc cel putin pentru moment. De obicei lucrarile mele nu au mesaj. Sunt doar mici franturi de forma si culoare plantate in locuri urbane, dar de data asta am accentuat un pic motivatia capatind si pentru mine noi dimensiuni. Asta pina cineva va face ceva pentru faleza care sta sa se prabuseasca.
*multumesc pentru comentariile si incurajarile de pe site-ul cotidianul

Niciun comentariu: