06 mai 2015

Pisica Patrata la Comic-Con


În weekendul 8 - 10 mai are loc Comic Con. Toată lumea pregătește lucruri speciale pentru acestă importantă manifestare. Fiind invitat al acesteia, am pregătit și eu la rândul meu ceva. Sunt 10 ani de când a apărut albumul "Povestea despre eu". A avut parte de mai multe traduceri în germană, franceză, maghiară, finlandeză, dar mi-am dorit una și în engleză. Așa că voi avea, pentru prima dată, albumul tradus în engleză (cu ajutorul lui Claudiu Revnic căruia îi mulțumesc) într-un tiraj limitat și numerotat. Doar la Comic Con acesta va fi însoțit de o ediție limitată de serigrafie al unui fragment din desenul conceput inițial pentru coperta volumului.
Tot în cadrul ComicCon-ului sâmbătă între 11:15 - 12:00 (Stage(C1) voi susține un Silent Live-Drawing.

Niciun comentariu: